Maluszki- 30 marca
HELLO-witaj, dziecko odpowiada: HELLO MUMMY/DADDY
What’s your name?- Kasia
Wieża- Rozkładamy na środku koła plastikowe kubeczki i karty obrazkowe. Dziecko wybiera kartę obrazkową, nazywa słówko, a na niej układa plastikowy kubeczek. Następnie układa na kubeczku kartę nazywając słowo w j. angielskim. Zabawa kończy się, gdy powstanie duża wieża i gdy zostaną wykorzystane wszystkie obrazki.
Which one is missing? – rozkładamy fiszki na dywanie. Dziecko zamyka oczy. Close you eyes. Abracadabra, abracadabra, one, two, three.. open your eyes. Which one is missing?- Zamknij oczy. Czary mary, raz, dwa, trzy, otwórz oczy. Którego obrazka brakuje? (wypowiadając te zdania zabieramy jedną fiszkę). Zadaniem dziecka jest odgadniecie jakiego obrazka brakuje.
Magic eye – rozkładamy flashcards na dywanie. Nazywamy wszystkie rzeczy po kolei. Nastepnie odwracamy do dołu jedną kartę i ponownie nazywamy wszystkie karty razem z tą zasłonietą. Potem znowu odwracamy drugą kartę i znowu nazywamy wszystkie karty razem z dwoma odwróconymi. Potem odwracamy trzecią, czwartą, itd. Dziecku sprawia radość fakt, że potrafi nazwać wszystkie obrazki nawet ich nie widząc.
Starszaki: 30 marca
HELLO-witaj, dziecko odpowiada: HELLO MUMMY/DADDY
What’s your name?- My name is Ola.
How are you today?- I am fine, thank you.
Kalambury-Dziecko losuje fiszkę i musi narysować/pokazać, to co jest tam napisane. Rodzic odgaduje po angielsku co to jest.
What have I drawn?- Rysujemy na kartce np. owieczkę. Zaczynamy od pojedynczych elementów, np oczy, nos, nóżki itd. Z każdym nowym elementem rysunku dziecko zgaduje co przedstawia obrazek. Możemy nazywac poszczególne elementy, np eyes, nose, legs.
Zerówka- 29 oraz 31 marca
HELLO-witaj, dziecko odpowiada: HELLO MUMMY/DADDY
What’s your name?- My name is Ola.
How are you today?- I am fine, thank you.
How old are you?- I am five/six years old.
What is the weather like today?- It’s raining/ It’s sunny.
Spin the bottle- zakręć butelką - Jak wskazuje nazwa, potrzebujemy jeszcze butelki. Tak więc układamy karty obrazkowe w kole, w środku kładziemy butelkę. Dziecko/rodzeństwo i rodzice siadają dookoła i po kolei kręcą butelką podając nazwę obrazka, którego wskazała zakrętka. Jeśli ktoś nie zna nazwy, prosi o pomoc mówiąc „Help” i cała grupa podaje właściwą nazwę.
What have I drawn?- Rysujemy na kartce np. owieczkę. Zaczynamy od pojedynczych elementów, np oczy, nos, nóżki itd. Z każdym nowym elementem rysunku dziecko zgaduje co przedstawia obrazek. Możemy nazywac poszczególne elementy, np eyes, nose, legs.
https://www.youtube.com/watch?v=2GBhDPkXsJs
https://www.youtube.com/watch?v=hkMTKYRNp60
https://www.fullofideas.pl/2016/02/lambs-in-field-game/
Zerówka- 07.04
HELLO-witaj, dziecko odpowiada: HELLO MUMMY/DADDY
What’s your name?- My name is Ola.
How are you today?- I am fine, thank you.
How old are you?- I am five/six years old.
What is the weather like today?- It’s raining/ It’s sunny.
Which one is missing? – rozkładamy fiszki na dywanie. Dziecko zamyka oczy. Close you eyes. Abracadabra, abracadabra, one, two, three.. open your eyes. Which one is missing?- Zamknij oczy. Czary mary, raz, dwa, trzy, otwórz oczy. Którego obrazka brakuje? (wypowiadając te zdania zabieramy jedną fiszkę). Zadaniem dziecka jest odgadniecie jakiego obrazka brakuje.
Magic eye – rozkładamy flashcards na dywanie. Nazywamy wszystkie rzeczy po kolei. Nastepnie odwracamy do dołu jedną kartę i ponownie nazywamy wszystkie karty razem z tą zasłonietą. Potem znowu odwracamy drugą kartę i znowu nazywamy wszystkie karty razem z dwoma odwróconymi. Potem odwracamy trzecią, czwartą, itd. Dziecku sprawia radość fakt, że potrafi nazwać wszystkie obrazki nawet ich nie widząc.
Starszaki: 9 kwietnia
HELLO-witaj, dziecko odpowiada: HELLO MUMMY/DADDY
What’s your name?- My name is Ola.
How are you today?- I am fine, thank you.
fruit_-_which_is_my_basket_- owoce-starszaki plik do pobrania
Maluszki: 9 kwietnia
HELLO-witaj, dziecko odpowiada: HELLO MUMMY/DADDY
What’s your name?- Ola.
owoce. - plik do pobrania
Spin the bottle- zakręć butelką - Jak wskazuje nazwa, potrzebujemy jeszcze butelki. Tak więc układamy karty obrazkowe w kole, w środku kładziemy butelkę. Dziecko/rodzeństwo i rodzice siadają dookoła i po kolei kręcą butelką podając nazwę obrazka, którego wskazała zakrętka. Jeśli ktoś nie zna nazwy, prosi o pomoc mówiąc „Help” i cała grupa podaje właściwą nazwę.